A célzott vállalkozói marketing


Két vadász hajnalban vadászni indul.
Letámasztják a terepjárót az erdőszélen, és elindulnak befelé az erdőbe.
De az erdőben még köd van, látni csak pár méterre lehet.

Óvatosan közelítik meg a "szórót".
A fiatalabb vadász mozgást vél felfedezni a ködben, ezért lekapja a válláról a SÖRÉTES puskát, és lő.
Bele az erdőbe.
Bele a ködbe.
Egy olyan fegyverrel, amelyik azért elég jól szétszórja a söréteket.
És...nem talál.

Az idősebb vadász leül egy fatönkre.
Belekortyol a mókusbőrös kulacsába.
És vár.
... még mindig vár.
Várja, hogy a köd feloszoljon.
Ami lassan-lassan meg is történik.
És...OTT!
Igen, ott balra,...megjelenik a....
Amire várt, amiért jött.
Amiért ezt az egész vadászosdit csinálja.

Lassan nyúl a GOLYÓS puskájához.
Tisztán látja a vadat.
Vállhoz tart.
Céloz.
Kicsit még élesít a távcsövön.
Keze a ravaszon.
De még vár.
...várja, hogy az állat úgy forduljon, hogy...
És lő.
És...TALÁL!

Hááát, nagyjából ennyi a VÁLLALKOZÓI MARKETING lényege.
Aki egy ködös erdőbe, egy pontos lövésre alkalmatlan fegyverrel, találomra csak úgy beledurrant, az ne várjon túl nagy eredményt.

A VÁLLALKOZÓI MARKETING-ben tudnom, látnom kell a gondosan kiválasztott CÉLT, és arra alkalmas ESZKÖZZEL kell az általam óhajtott eredményt megvalósítani.

A gondosan megválasztott-megismert célpiac-réspiac(!) előzetesen felmért igényeinek megfelelő szintű kielégítése az eredményes vállalkozás alapja.

Erről szólnak ezek az oldalak.
Ha már elhatároztuk, hogy újraindítjuk a vállalkozásunkat, tegyük azt végre úgy, hogy az eredményt a "távcsöves, golyós puska" pontosságával-biztonságával kapjuk meg!