Az igényfelmérés nehézségei.


A szabadszájú népi közmondás szerint: "Ahol lósz.r van, veréb is van".
Ennyi.
Mindössze ennyi a mai modern vállalkozások eredményes működőképességének a lényege.

Igen, az IGÉNY!
Mert ahol igény van...

Igen ám, de honnan tudhatom biztosan, hogy a vállalkozásomra lesz igény?
Vannak módszerek.
Például.

Anno, hazánk egyik legeredményesebb vállalkozója,Tóth Péter, "a Lipóti Pék", amikor kezdte, és az első boltját akarta megnyitni, fogta a 3 lábú kisszékét, kiült vele Mosonmagyaróvár főutcájának járdájára, és nézte, hová mennek be sokan, honnan jönnek ki dudorodó szatyorral az emberek, mert abban biztos volt, hogy ahol dudor van, ott kenyér is van...

Ő így mérte fel az igényeket.
Mások másként.
Illetve.

Mások nagyon sokszor ÚGY GONDOLTÁK, ÚGY ÉREZTÉK, hogy az ő termékükre szolgáltatásukra aztán bőven lesz igény.
No ez nagyon kevésszer jött be, nagyon sok vállalkozás bukott el azon, hogy egyáltalán nem, vagy rosszul mérte fel az igényeket.

Azt hittük, hogy a szórólapos korszak lecsengése után, az interneten milyen könnyű lesz majd felmérni, kinek mire van igénye.

Tévedtünk.

Jó nagyot tévedtünk, hiszen a GDPR szerint, üzleti célból ismeretlenül, nem hívhatunk fel senkit, nem küldhetünk SMS-t, nem bombázhatjuk emailekkel még az info@....-okat sem.

Csak, ha ő kérte.

Csak, ha ő felíratkozott.

Csak, ha ő.....

Most, a járvány idején, a bezárt üzletek elé hiába ülne ki még a Lipóti Pék is!

Van-e erre megoldás? Megtudhatjuk-e már a vállalkozásunk indítása, újraindítása ELŐTT, hogy lesz-e IGÉNY az áruinkra, a szolgáltatásunkra?

Erről IS írunk ezeken az oldalakon: CSAK EGY KATTINTÁS ÉS...