Amikor a mindenki a senki


Karinthy Frigyes a végletekig elkeseredve írta azt, hogy:
"Nem mondhatom el senkinek, elmondom hát MINDENKINEK!"

Nem is oly rég, még ezerszámra tömettük bele a szórólapos cégekkel a tök ismeretlenek levelesládáiba azokat a szórólapokat amelyektől vállalkozásunk felvirágzását vártuk.

A várt "megvirágosodás" azonban rendre elmaradt....

Jött helyette az internet.
Az új csoda!
Legalábbis mi ettől vártuk-várjuk a csodát.

Amikor már szinte mindenkinek van személyes telefonja, email címe, sokaknak saját weboldala, teljesen kézenfekvőnek látszik, hogy az ezekre százszámra-ezerszámra kiküldött ajánlatainkra majd "özönleni fog a nép".

No, ez sem így sikeredett.

A raffinált visszajelzőjű levelező rendszerekkel "mindenkinek" kiküldött emailek úgy pattannak le és vissza, mint bolhák a frissen fürdetett kutyáról.

A "mindenkit" felhívó call-centeres, vagy éppen közvéleménykutatásnak álcázott kalózhívásokat szinte undorodva utasítja el "mindenki".

Karinthy elkeseredett "mindenki"-s próbálkozása tehát szintén "nem jött be"

No, de van valami megoldás?
Van valamilyen csínja-bínja annak, hogy úgy érjem el a célpiacomat, hogy az már repesve várja, hogy felhívjam, hogy küldjem már azt a várva-várt emailt?

De van ám!
Nem is egy!
Ezekről szólnak A MEGOLDÁSOK menüpontunk alatt cikkeink, amelyek IDE KATTINTVA azonnal elérhetőek.